Grey's & våfflor

Hellu!

Började dagen men att komma en timma sent till första lektionen, igen... höhö. Råkade hoppa på fel buss, så jag hammnade i Stuvsta och tog mig en liten promenad till Huddinge. Det var ganska skönt faktiskt ch det var ju ändå bara en tråkig mattelektion som jag missade. Resten av dagen var väldigt seg, vi hade håltimme i typ 3 timmar! Jullan och jag psrang till MQ för typ hundraelfte gången den här veckan, kan snart hela sortementet utantill. Vi han med en Donk och en Donut också.

Efter skolan kom Dea hit och hjälpte mig att göra världes frasigaste våfflor, och då menar jag verkligen frasiga... Så går det när man snålar med smöret. Gott var det iaf. Nu ligger hon och läser Hänt BILD och uppdaterar sig i kändisvärlden. Aja, måste kila, nu börjar snart Grey's! :D

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0