Sådär ja...


...Nu har jag äntligen röjt klart i mitt rum, phew. Det var verkligen på tiden, man kunde knappt se golvet längre. :P

Jag vet att jag redan har sagt det men shit vad fint väder det är idag! Har legat och latat mig i solen hela förmiddagen.

Efter en mysig middag på Lemon(?) igår med Julia drog vi vidare till närmsta majbrasa, som låg någon stans i Segeltorp. Vi stannade inte där särskillt länge för det var sjukt kallt. Vi sökte skydd för kylan hemmo hos en av mina kompisar, Dea, som bor i segeltorp och sedan hängde hon med oss vidare hem till Jonna. När vi hämtat Jonna åkte vi hem till Julias kompis storasysters pojkvänn (eller hur det nu var) som hade fest. Schysst kväll tjejer. :)
C ya!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0